آشنایی با یکی از زحمت کشان کشتی شهرستان گتوند
wrestling-gotvand
کشتی گتوند

آقای یوسف محمدی یکی از شاگردان آقای کلانتراست. او در سال 1352 در گتوند به دنیا آمد ودر اوایل ورود کشتی به گتوند در سن 17 سالگی به این ورزش روی آورد .

آقای محمدی علاقه زیاد خود را به این ورزش انگیزه ای قوی برای ادامه فعالیتش درکشتی می داند،

او تأثیر کشتی در زندگی اش را بالا رفتن اعتماد به نفس ، افزایش رشد اجتماعی و فردی و باعث عزت نفس زیاد بیان میکند.

وی شیرین ترین خاطره خود را حضور در سالن کشتی و داشتن افتخار خدمت به جوانان شهرش گتوند و شرکت دادن تیمهای مختلف سنی در مسابقات استانی و کشوری میداند و تلخ ترین خاطره خود را مربوط به خورده شدن حق کشتی گیران مستعد و شایسته گتوندی در مسابقات مختلف و همچنین کمبود امکانات مورد نیاز میداند .

آقای محمدی وجود عواملی همچون تشویق و ایجاد انگیزه در کشتی گیران ، فراهم کردن امکانات لازم و الگو سازی برای کشتی گیران را باعث کسب موفقیتهای بیشتر آنان میداند و توصیه خود را برای کشتی گیران مبتدی تلاش و کوشش زیاد و تمکین از فرمایشات مربی خود به طور کامل عنوان میکند.

یوسف محمدی از سال 1374 بعد از بازگشت از دانشگاه به توصیه آقای کلانتر مربیگری را زیر نظر خود او آغاز نمود و چندین سال به عنوان کمک مربی به کار مشغول بود تا در سال 1378 با شرکت در کلاس مربیگری کارت مربی گری خود را در یافت کرد و در سال 1381 نیز مدرک داوری خود را از استاژ داوری در شهرستان همدان دریافت نمود .

 براستی او برای کشتی گتوند زحمات زیادی انجام داده است و به جرأت می توان گفت که او یکی از پایه های  محکم واستوار کشتی در این شهرستان است


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

پيوندها